Fri Proces

Jeg gider ikke høre om det enkelte tilfælde
Selv hvis vi går i seng sammen
vil jeg gerne ønske du er fri af din egen identitet

Jeg er interesseret i principper
Jeg vil vide noget om det generelle
Noget alle og enhver kan bruge

At du klarede den og fik en karriere
siger mig næsten slet ingenting
Med mindre du fortæller mig det hele

Og selv hvis du fortæller mig det hele
skulle jeg bruge et liv på historien
Og i mellemtiden var du så blevet en anden

Så er det nemmere at høre det hele
som statistik og forskningsresultater
Og så selv sortere overfortolkningen fra

Jeg er et generelt menneske
Jeg søger ikke en identitet
Jeg erkender at jeg er en proces

Skriv et svar

