Nu et i nuet

 

 

 

 

 

 

 

Min krop er kærlighed

Min sjæl er længsel

Min tid er øjeblik

min fortid fængsel

 

Jeg er her, her og nu

men jeg er bange

betingelserne jeg kender

er så mange

 

Betingelsen for at

jeg er i orden

er at jeg elsker min skat

men aldrig får den

 

Jeg skal altid tænke fremad

Jeg er altid på vej

Og selv nu på vejen hjemad

er jeg ikke nok af mig

 

Vækst er vejen væk

Vejen ud af mig selv

Men skal jeg vokse i en sæk

Eller står solen op alligevel

Og hvis jeg står op i en bæk

Skal jeg så finde mit kildevæld

 

Mit sind er tvivl og splid

og evig spørgen mig frem

blotet sekund af din tid

gør at jeg kan rejse hjem

Skriv et svar

