Nu er der kommet

Nu er der kommet en helt
fantastisk smart ny og spændende
du kan slet ikke drømme om
mit begejstrede mit overstyrede tonefald
min betalte entusiasme på formel
med det af syrede grunde rigtige
helt afsindige og desperat påtrængende
tonefald vi kender fra reklamerne
Den er kommet og du mangler den
helt fantastiskt længselsfuldt fordi
Den er bare så fantastisk smart og ny
og løser problemer du sikkert aldrig havde opdaget
uden vores lige så fantastiske
problemfinder-app fra gratisbondefangeri.kommerciel
Vent ikke et øjeblik tænk ikke et nanosekund
men læg mærke til hvor eksalteret jeg prøver
at lydefor min stadig mindre løn ligesom du
for at de rige kan forrente og øge deres
MAGT

Skriv et svar

