Du forelsker mig gør vi

 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på dig

Jo jeg kan men jeg har slet ikke lyst

Hvis jeg ikke hele tiden tænker på dig

Så keder jeg mig dybt og indholdsløst

 

Jeg kan vælge kedsomhed men tænk dig nu om

Hvis du overhovedet aner hvor skøn du er

Hvor meget skinnet trækker og hvor hurtigt jeg kom

Og hvad tusind mænd vil gøre med deres begær

 

Så jeg vælger at forelske mig

Det er noget jeg gør

Det er som flødeis eller champagne

Når munden er tør

 

Og du

Du er som forårets brise

der kysser mig lunt

Du er som lottogevinsten

der kommer opportunt

Du er som sommersolen

på min nøgne krop

Du er mit hjertes sang

Og jeg synger non stop

 

For jeg vælger at forelske mig

Det er noget jeg gør

oprørske, rebelske mig

bliver stum og tam og tør

Jeg der altid siger nej

kan ikke sige nej til sig

Jo jeg kan men jeg har slet ikke lyst

Hvis jeg ikke hele tiden siger ja til dig

Så keder jeg mig dybt og indholdsløst

 

Og du

Du er som efterårets brise

der kysser mig ømt

Du er en kærlighedsvise

sunget for en fordømt

Du er som vintersolen

du er til at holde ud

Du er mit store håb

Du er min nye gud

Skriv et svar

