Samlejesang

 

 

Jeg bærer med smil din byrde
når jeg ligger nederst og får
Jeg er som den trallende hyrde
der lykkelig har glemt i går

Se, kussen glider fra norden
hen over det bøjede korn,
mens solen stiger af jorden
imellem oksernes horn!

Jeg ser, og er tindrende makker
til langt mer end blånende pjort,
jeg stirrer på sejlende arker,
og vejrer ej stinkende lort.

Jeg slænger skam meget til munden,
og jeg korrumperer dens dyd,
og kilderen stritter i lunden,
og bukkene bræger af fryd!

Hvor kan I dog gruble og græde,
så længe glans penis er blå!
Mit hjerte skælver af glæde,
blot duggen dynker et strå.

Skriv et svar

