Jeg

Jeg kan altid gennemskues
fra en eller anden vinkel

Problemet med folk der gennemskuer andre
er at de holder fast ved deres klare vinkel
og glemmer de vinkler der
ikke giver klarhed

De skulle allesammen
hellere holde sig til sagen

Sagen er at livet er et dilemma
og alle taler fra en vinkel

De rige retfærdiggør deres rigdom
med at den tager fra de fremmede rige

Men for de fleste mennesker
er alle rige fremmede

Jeg er ikke bare rig

Jeg er også et røvhul

Men jeg har ikke flere penge

Skriv et svar

