Milliardsom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg håber ikke du føler dig ensom

jeg håber du indser at vi alle er alene

og at sproget er en utilstrækkelig

og fattig måde at misforstå hende den anden på

 

Jeg håber at du forstår at ligemeget

hvor alene du er, og hvor du er alene på vej

så elsker jeg dig, og jeg er alene

og der er ingen så åndssvag som jeg

 

Jeg ved meget om verden

jeg ved intet helt sikkert

jeg navigerer i min verden

med sproget som kikkert

 

[Jeg råber du er stensom

– måske du har en styg dom

kan være du har cancer
men nu står vi her og danser…]

 

Skriv et svar

