Jeg er frimurer

 

 

Jeg har startet

min egen orden

Uorden

 

Et realistisk bud

på en orden

 

Eneste nulevende

medlem er mig selv

på grund af et ønske

om at holde ordenen hemmelig

 

De hemmelige ting

i min orden er:

 

Jeg vil stille

spørgsmålstegn

ved alting

mindst en gang

imellem

 

Jeg vil stille

meningsløse

regler op

bare for en

ordens skyld

 

Jeg vil stille

hemmelighederne

i et dårligt

lys

idet mindste

 

Og jeg vil stille

mit liv en time frem

så jeg senere

kan stille det tilbage

Skriv et svar

