Nu du ikke er her

 

 

 

Nu du ikke er her

vil jeg lege med mig selv

det kunne være værre

så jeg leger alligevel

Jeg bruger fantasien

der er så meget i’en

for du fyldte den

sidste gang du sa’ farvel

 

Nu du ikke er her

vil jeg tænke for mig selv

hvorfor er jeg tilstede

og hvad skyldes mon mit held

Jeg bruger fantasien

sætter ingen grænser nu

udenfor kategorien

går min verden helt itu

 

I håbløshedens,

tomhedens altmuligsand

bliver jeg til Edens

ørkenløse altmuligmand

Forfatter af en verden

hvor jeg sætter alt til salg

og prisen for det er det

eviggyldige valg

 

Nu du ikke er her

slipperjeg min verden fri

jeg slipper så jeg mærker

verden her indeni

det billede jeg har

det spil jeg spiller

det er tomt

fordi det er et svar

og fordi det er ensomt

 

Jeg håber det er ensomt

for ellers blev jeg snydt

men skønt jeg savner enormt

de smil som jeg har nydt

så mener jeg at vide

at vi knap forstår os selv

og kun hinanden lide

hvis vi har en masse held

Skriv et svar

