HVOR ER VI SÅ

Hvis jeg har et jeg
og ikke
som Buddha sagde
en illusion
har jeg intet at tabe

For ingen ting kommer af intet’

Ting kan opløses i bestanddele

Men et jeg har kun mig

Hvis jeg ikkehar et jeg
og ikke er mig
så er jeg kun en illusion
og min tilintetgørelse er dermed
også en illusion

og alt er såre godt

uanset hvad

Hvad fanden bekymrer vi os så for?

Og skete nogensinde det vi frygtede?

Skete ikke i stedet noget andet,
som vi kunne klare
som vi klarede
siden vi nu er her

Og er vi ikke glade, at vi er her

Og hvis vi ikke er her

HVOR ER VI SÅ?

Skriv et svar

