Psykologisk

 

 

 

 

 

Jeg ber om mere end jeg kan li

bare for at være rig

Kan ikke bruge det halve a’et

men netop derfor er jeg glad

 

Jeg lever for at imponere dig

og det vil du skide på

derfor er jeg nødt til at genere dig

for at få et svar

kan du så bide på!

 

Jeg ved det godt,

jeg er tragikomisk

lige undtagen

økonomisk

Jeg ved det egentlig godt,

det er psykologisk

 

Og hvis jeg falder lidt til ro

har jeg stadig stress for to

Min penge køber alt

og hvis ikke – går det galt!

For jeg er stadig en psykopat

og stadig fyrsteligt rig

Og det med at ha sin egen private stat

er for folk som mig blevet det seneste skrig

 

Jeg ved det godt,

jeg er tragikomisk

lige undtagen

økonomisk

Jeg ved det egentlig godt,

det er psykologisk

Skriv et svar

