Flasker Mig

Alle er smukke
musikken spiller sig selv
jeg låner den bare
et håndled og en snus

Tiden går sin tur
og jeg beholder
min manglende identitet
som jeg nu kender den

Jeg får lov at være
lidt med
mere skal der ikke
til for tiden

Måske er jeg ved at lære
at slippe mig selv let
i stedet for som altid
at tage mig selv højtideligt

Jeg er alligevel ikke
værd at holde på
Uden alle jer andre
giver jeg slip

Kun det vi laver sammen
rager mig en puls
Jeg er reaktionær:
et svar på jer andre

Bedre glemt
som når vi spiller sammen
havde jeg dog bare
glemt mig selv noget tidligere

Skriv et svar

