Dansk stil

 

.

.

Dansk stil

Jeg klæder mig på for den person
der tilfældigvis synes det er fedt
hvad jeg tilfældigvis har på
den pågældende dag

På denne måde undgår jeg
at spilde tiden med at tage stilling
til noget der er så ligegyldigt
at der altid vil være en eller anden
der synes det er fedt
selvom det er ligegyldigt

Jeg udnævner således
tilfældigheden  til autoritet

Livet er for kort
og for kedeligt i forvejen
til at spilde tid på
tilfældige menneskers smag
og så oven i købet
bruge energi og penge på det

– og lad os bare se det i øjnene:
hvis der er tilfældige mennesker,
så er det os!

Skriv et svar

