LUKKET

lukket

 

mit sind er lukket

lukket i sig selv

jeg søger efter dig

alligevel

 

jeg ved at du er drømmen

i mit blomstrende ego

men jeg følger strømmen

og jeg spiller stratego

 

jeg ser dig gennem skærmen

jeg ser dig uden krop

jeg mærker du er nær, men

jeg kan ikke sige stop

 

jeg kender ingen grænser

ingen jeg kan stole på

jeg tar dig og jeg ænser

knap du siger jeg må få

 

du giver for du tror

jeg er en anden end jeg er

jeg tager for jeg tror

du er en anden end du er

 

du ligner den jeg tror

den jeg tror jeg er vil bolle

men mens drengen bliver stor

spiller jeg en anden rolle

Skriv et svar

