Klik, Knapper og Krop

 

Klik, Knapper og Krop

 

 

 

Klik

 

 

 

Klik mig her og klik mig der

 

Klik dig selv din lede mær

 

Jeg gir ik et klik for dig

 

Du klikker sgu da ik på mig

 

 

 

Jeg genkender din stemme, Dame

 

Du lyder som enhver reklame

 

Du er så nem og sikket held

 

Tal til min mic og klik dig selv

 

 

 

Knapper

 

 

 

Vi har alle sammen knapper

 

til at trykke på

 

i de store pandelapper

 

med de mange små grå

 

 

 

Vi har alle lært det helt

 

fundamentale sprog

 

og det er sjovt nok fordelt

 

så nogen er ovenpå

 

 

 

Hvert et ord kender forskel

 

på krig og fred

 

Hver en sætning siger selv

 

at der er op og ned

 

 

 

Vi er langt fra at erkende

 

hvad atomfysikere ved

 

At vi alle uden ende

 

er én eneste enhed

 

 

 

Vi er stadig også dyr

 

som er ensomme og bange

 

Og så har vi ikke styr på

 

at vi er ufattelig mange

 

 

 

Det er faktisk helt utroligt

 

at der er så megen fred

 

Når nu ingen af os roligt

 

kan forsikre hvad vi ved

 

 

 

Krop

 

 

 

Rør mig

 

Nær mig

 

Liv mig op

 

For jeg

 

Oplever dig

 

Klik, Knapper og Krop

 

Klik

 

Klik mig her og klik mig der

Klik dig selv din lede mær

Jeg gir ik et klik for dig

Du klikker sgu da ik på mig

 

Jeg genkender din stemme, Dame

Du lyder som enhver reklame

Du er så nem og sikket held

Tal til min mic og klik dig selv

 

Knapper

 

Vi har alle sammen knapper

til at trykke på

i de store pandelapper

med de mange små grå

 

Vi har alle lært det helt

fundamentale sprog

og det er sjovt nok fordelt

så nogen er ovenpå

 

Hvert et ord kender forskel

på krig og fred

Hver en sætning siger selv

at der er op og ned

 

Vi er langt fra at erkende

hvad atomfysikere ved

At vi alle uden ende

er én eneste enhed

 

Vi er stadig også dyr

som er ensomme og bange

Og så har vi ikke styr på

at vi er ufattelig mange

 

Det er faktisk helt utroligt

at der er så megen fred

Når nu ingen af os roligt

kan forsikre hvad vi ved

 

Krop

 

Rør mig

Nær mig

Liv mig op
For jeg

Oplever dig

Skriv et svar

