LIV

LIV

 

Jeg er død

allerede

du er grim

og du kom aldrig

 

Alle er døde

snart

elskede

døde

 

Nu er livet

nu

 

Og

hvad så

 

Ingen tager det alvorligt

 

Og jeg er død

for længe siden

da du ikke var dig

allerede første gang

 

IKKE NOGEN BESTEMT

 

jeg lever endnu

jeg længes

du er der jo

jeg finder dig

 

i små bidder

små blik

somme tider

og somme tider ikke

 

dit kød bliver mit

og jeg er til for dig

og vi elsker

inden vi dør

 

men jeg er død

allerede inden

ikke indeni

jeg lever og længes

 

men jeg er død

lige om lidt

om ikke så længe

Og jeg er død

Skriv et svar

