Elsker (sangtekst?)

Elsker

 

Jeg elsker mit liv

næsten som om du var her

Og jeg elsker næsten

næsten som om det var dig

 

Jeg elsker havet

der er mange fisk i det

jeg elsker jorden

den er en god idé

 

Men jeg elsker ikke dig

for du er her jo ikke

jeg kan knalde den friske luft

men så får jeg jo hikke

 

Du er ikke engang virkelig

du er mit ideal

Du er mit liv og mit hjerte

smidt ud fra femte sal

 

Du går forbi

det er fordi

jeg er et fjols

og jeg er stolt

 

Jeg spiller smart

lader som om jeg ser det klart

men på vejen ind

i mit åbne sind

gør din skønhed mig blind

 

Jeg er en klovn

ser mig selv fra oven

som om det ikke er okay

att elska någon som deg

Skriv et svar

