Alene med verden

Spærret Inde

 

Spærret inde i mig selv

 

Spærret inde i min kærlighed

 

Spærret inde i min elskede

 

Spærret inde i familien

 

Spærret inde i omgangskredsen

 

Spærret inde i kulturen

 

Spærret inde i økonomien

 

Spærret inde i verden

 

Der må være mere

selvom verden er enorm

er den ikke nok

 

Der mangler en faktor

en smule kærlighed

og selv når man finder den

så bliver den aldrig ved

 

Der mangler ved Gud

en vi kan hænge ud

nogen vi kan give skylden

for aldrig at få hul på bylden

 

Der mangler desværre

nogen der har det meget værre

så længe de kun har mere

kan vi ikke eksistere

 

Alene med mig selv

 

Alene med dig

 

Alene med min kærlighed

 

Alene med min elskede

 

Alene med familien

 

Alene med omgangskredsen

 

Alene med kulturen

 

Alene med økonomien

.

 

.

 

.

 

 

Alene med verden

 

Skriv et svar

