Øl, en kronisk synkope 1. øl: Muskelkærlighed2. øl: Tankekærlighed3.

Øl, en kronisk synkope

 

1. øl: Muskelkærlighed

2. øl: Tankekærlighed

3. øl: hjernen går ned i svingninger og nærmer sig den kreative

beta-frekvens

4: øl: Guds kærlighed

(Gud betyder her: en aldrig beskrevet, ukendt størrelse,

som besidder alle mulige egenskaber, og som

trodser enhver beskrivelse, især en religiøs sådan,

og som er værd at undersøge nærmere

uden religiøs eller populærvidenskabelig,

endsige i professionel stolthed, angst eller

simpelthen en hæmmet evne til abstrakt tænkning

funderet fordom)

5 😉 øl; Selvhengiven dvælen ved en

allerede forsvindende erkendelse

&6 : øl/:, Gud begynder at blive træt,

må hellere skynde mig at dele

min, hvor bled den af, her er den

jeg har puttet den smukt ind i

nogle svært forpagtelige pakker

og nu er den fin og den er din

even og selvom du ikke forstår den

for nu er de ædru for længst stået af

og kun blandingsmisbrugere lytter

til min monotone dræben

enhver pause i min selvfortabende

strøm af mentalt bræk der varsler

sin fysiske anden-ardin-i-dåsen

og desværre ikke engang den dåse

og glem alt om tomatsovs eller olie

%)/:7 Nu har jeg virkelig fundet ud af, at

hvemsomhelst er Gud, men de forstår

det hik-ikkke, fvad hvanden har de

gang i de har iknang drukke så manget

– hik – tøller som de her søde små

mit lille batteri, se mine dsmp, små

gudeflasker, hvar og en af dem

INDEKOLDER ERHÆNDELSEN!!

 

_8 nummer øl! Nu er det famenhedderdu kanockchk!!

Nu skal vi fandulmedderfanbrokme ha no musik!!!

Spil røv eller vi sidder på guldet! Hæh, jamenar,

spel rock eller vi skiliglade eller kør, ka du li vådt?

Skriv et svar

