ahhaahahaahaahaahhahaaaahahahahahahaaaaaaahhhhhhhaahhaha

 

Størknet i Stil

 

Størknet i stil

til overflod stimuleret

aldrig falde mig ind

 

dine læber passerer ude på vejen

din kusse og dit sindssyge blik

og jeg vil kun kunne have dig

 

Min skærm er åben sovs

ligesom mit liv er mit eget

og stadig går du forbi ude på gaden

 

Snart bliver jeg halvfjums

og du vil altid passere

den gadedør jeg aldrig låser

 

– – –

 

Nu jeg har dig

som et afpillet skelet

nu så meget af dig

deler disse ord

 

Nu vil jeg bare sige dig

at intet er sikkert

 

– – –

 

Rummet er stort

der er masser af plads

og hvert 819.de år

er vi 29954932 kilometer

fra hinanden

Godt man ikke er

asteroide

 

– – –

 

Gå længere væk

jeg vil være alene

du er ikke mine drømme

og mine drømme er af guld

 

Fjern dig her fra

jeg har ikke plads

i mit liv til dine tanker

og din verden er for fuld

Skriv et svar

