Nu skinner solen    Nu skinner solennu er det lystsært

 

 

 

 

 

Nu skinner solen

 

 

 

 

Nu skinner solen

nu er det lyst

sært at det er nok

men det er det

 

Jeg tænker straks

hvordan bevare

dette nu eller bygge

et hus af lys

 

Jeg er som græsset

jeg er som havet

jeg vokser kun

når solen skinner

 

Men jeg er glad

også når det regner

jeg ved det hele

er det samme hele

 

Men solen skinner

og jeg er glad

jeg er i verden

og den er lys

En kommentar to “     Nu skinner solen    Nu skinner solennu er det lystsært”

  1. knudsandbaek Says:

    Mærkeligt: Når jeg posterer et indlæg uden titel, går dyret amok og fylder selv ord ind – som det ses.

    Nu vil jeg lade den stå, så kan det være næste indlæg er ok.

    Man kan ikke rette i indlæg, der er copy/pasted uden at forvirre systemet. Men så kan man skifte til html, indsætte teksten der, gå tilbage til “visuel” mode, og flytte teksten til midten, fx. Men det er meget omstændeligt derpå at gå til html igen og skrive det nødvendige, for at ændre fonten!

Skriv et svar

