0110010

 

 

Det bliver bedre og bedre

 

 

 

 

 

Jeg sidder i min park

nær mit slot med fyrre stuer

Vel egentlig en mark

på min egen lille ø

 

Jeg tager mig en tår

af en vin til et par tusind

og kigger udover

min egen lille sø

 

På min ø i min sø

vil jeg leve og dø

vil jeg hædre mine fædre

det bliver bedre og bedre

 

Jeg er engentlig en snyder

for jeg stadig tjener penge

og det betyder

alverden for mig

 

Det betyder jo også

at andre må trænge

men kald mig bare tosse

verden er jo på vej

 

På min ø i min sø

vil jeg leve og dø

vil jeg hædre mine fædre

det bliver bedre og bedre

 

 

 

 

At min livsstil indebær

at andre må sig fornedre

skalman ikke tage sig nært

for det bliver stadig bedre

 

Jeg ved jo godt

at mange sulter ihjel

men det er da meget flot

at det bliver bedre og bedre

 

Naboen finder snart tonen

han er ved at holde op

med at voldtage konen

og skamfere hendes krop

 

Det bliver bedre og bedre

og snart må det være nok

vi kan jo ikke kontrollere

hvert enkelt lille pjok

 

På min ø i min sø

vil jeg leve og dø

vil jeg hædre mine fædre

det bliver bedre og bedre

 

Skriv et svar

