Om Skæring

 

 

Hård hud

har jeg for længst fået

Hård hud

meget godt gået

Hård hud

jeg mærker ikke noget

Hård hud

jeg er blevet forrået

 

Hård hud

har jeg klart forstået

Hård hud

vokser ud af sproget

Hård hud

og knald i låget

Hård hud

lægger ligesom låg på’et

 

Jeg har hørt det hele før

er gået gennem hver en dør

og alligevel mangler der altid en

der kan kalde mig en flyvende sten

 

Jeg har filmet hver eneste model

og leget jeg var sammen med hende selv

og alligevel mangler der altid en gud

der kan trænge gennem min tyknende hud

 

Hård hud

vi er i samme både

Hård hud

kaptajnen uden nåde

Hård hud

overfor barnegråd

Hård hud

hvor jeg sku’ mærke noget

Skriv et svar

