Jeg var der

 

 

 

 

Jeg var i en af de biler

der susede ensomt af sted i natten

mens du lyttede til mørket

som om stilheden var selve skatten

 

Jeg stod og ventede på en bus

da du for forbi fordi du var forelsket

jeg så du strålede som et stjernesus

sådan ud har jeg sgu sikkert selv set

 

Og jeg vendte mig om da du kyssede

en vidunderlig person på stationen

men jeg var ikke rigtig med da de tyssede

på kærligheden og på kammertonen

 

Jeg stod på en strand da du fløj højt oppe

i en dims der lavede streger på himmelen

og jeg står stadigvæk og ligner en loppe

en bevidsthed bekvemt gemt i vrimmelen

 

Og jeg vender mig om og smiler til dig

ikke længere i en bestemt hensigt

der er ikke noget særligt jeg gerne vil dig

det er nok at se et smil på dit ansigt

Skriv et svar

