Allerhelst Dig

,

 

 ,

Allerhelst Dig

 

 

 

Længslens sure rengørings-gemidler

har for længsel sluttet mig ude

Jeg er lægselsvaccineret og langsom

og jeg betragter dig som hurtigt videre

 

Det er klart, alle andre end jeg

er så sikre som de ser ud

det er kun mig der prøver som altid

det er spillet der spiller på mig

 

Jeg er hinsides illusionen

om at fællesskabet er mit

der er ingen faste forbindelser

alting er på nettet i bit

 

Fremtiden åbner ligegyldigt

sit fromme og glubende gab

og jeg penetrerer uvægerligt

den skæbnedør jeg vakler ind i

 

Mit liv er ligegyldigt hvis ikke jeg elsker det

eller i det mindste elsker dig

eller noget eller nogen eller hvad som helst

men selvfølgelig allerhelst dig

Skriv et svar

