På et tidspunkt

På et tidspunkt

Historien om musik er en tøjrepæl for mit liv
mit navn er en navnløs hær
fortællingen om ting giver ting perspektiv
anvendelsesmuligheder og blær

Alting er forbundet til modermælk
en slimtråd forbinder mig med øjet
alverden betyder kun mælkevej
så længe jeg er fuld og fornøjet

Jeg er ikke stolt af min virkelighed
jeg er bare tilfreds med min tanke
og tanker er jo som enhver idiot ved
tryghedens pusselanke

I virkelighedens verden bestemmer så klart
de aller største ignoranter
som kun ser deres eget åbenbart
og slet ikke opfatter andre

Omvendt i musikken – her handler alt
om at skabe plads til hinanden
for hvis alle vil forrest så lyder det grelt
og selv danserne mister hinanden

Men så snart du giver slip
på din magtposition
i musikkens mistænkelige verden
risikerer du at opleve harmoni
hvilket fuldstændig modarbejder – i ironi –
alt det du har sat dine sparepenge i
fordi livet er ligesom musik, hey, pist!
Det slutter på et tidspunkt til sidst…

2 kommentarer to “På et tidspunkt”

  1. knudsandbaek Says:

    Stop f@#*+$§i!¤? with me
    until it’s not at stupid waste of time, please.

  2. knudsandbaek Says:

    !
    FK RV & SKD MACH VI, verdensbilledet er til salg for lavest mulige integritets-environment!

    Smukt stilistiske, afdæmpede omgivelser i en traditionsrig bydel.

    Service-unit indrettet i traditionel, asiatisk stil med respekt for historiske traditioner.

    Søde piger i fuldt flor
    og uden
    hud
    adspredelser
    og ingen regning

    blot tavshed

Skriv et svar

