Poeter

 

 

 

 

Poeter

 

 

 

 

Poeter væver et net af ord

i nettet fanger de poesien

Midt i dens fugleflugt henover jord

der for øvrigt er solgt til værdien

 

Digt mig en verden hvor vinger får luft

fortæl mig om et større hele

en verden videre end den min fornuft

kan stikke ud i firkantede dele

 

Knips mig i hjernen og mind mig om

at jeg stadig kun bruger den samme

sig mig hvorfra inspirationen kom

men uden at tankerne blir tamme

 

Mister Gorbatjov fattede det nok

og så rev han muren ned

men indtil jeg fjerner min egen blok

er jeg selv en umulighed

Skriv et svar

