FISK

FISK

Når du siger nej
så siger jeg
det er værst for dig
Der er flere fisk i havet
der gerne bider på mig

For verden er åben
i alle retninger
og du er ikke dråben
der lukker mine
flydende forretninger

Vejen til enden er lang
og imens synger jeg en lille sang
livet er et skråplan man kan få for en slisk
og helt ærligt hvad er det der lugter af fisk ?
Hvis en eller anden fandens ka’fusentinker
tørrer mig bagi er det ham der stinker
hvis nogen tager røven på mig,
pyt, så lugter han, og ikke jeg

Jeg popper altid op som en prop
jeg ved jo godt vi har hver vores flop
og det jeg mister er snart ude af mit hoved
det er det go’e ve’d
og hvis jeg ik’ kan gøre no’ ve’d
så skader det jo aldrig at holde op

De virkelige fremmede er os alle sammen
Vi spiller korte roller i et spil om rammen
Vinderen kan smide taberen ud af stammen
Men hvem er taberen der bli’r i andedammen.

Vejen til enden er lang
og imens synger jeg en lille sang
livet er et skråplan man kan få for en slisk
og helt ærligt hvad er det der lugter af fisk ?
Hvis en eller anden fandens ka’fusentinker
tørrer mig bagi er det ham der stinker
hvis nogen tager røven på mig,
pyt, så lugter han, og ikke jeg

Skriv et svar

