Prá machucar meu coração translation to danish – yours truely

Prá machucar meu coração

Está fazendo um ano e meio, amor
Que o nosso lar desmoronou
Meu sabiá, meu violão
E uma cruel desilusão
Foi tudo que ficou
Ficou
Prá machucar meu coração

Quem sabe, não foi bem melhor assim
Melhor prá você e melhor prá mim
O mundo é uma escola
Onde a gente precisa aprender
A ciência de viver prá não sofrer

For at gøre mit hjerte ondt

Du kører atten måneders kærlighed
og hele verden kører rundt
Min kløe på mit ar, og min guitar
Og en grusom skuffelse, det var
alt hvad det var
Det var
Bare for at gøre mit hjerte ondt

Hvem ved så meget om en bedre vej
Bedst for dig og bedre for mig
Verden er jo en skole
Hvor vi er nødt til at lære
Livets lære er ikke nær så syg som jeg

Tags: , , ,

En kommentar to “Prá machucar meu coração translation to danish – yours truely”

  1. knudsandbaek Says:

    Forslag til forbedringer er velkomne

Skriv et svar

