Bevis på, at intelligenstest laves af og for fjolser

Free IQ Test
Free-IQTest.net – Free IQ Test

Ikke at det ikke er smigrende, og det ser vel ud, som om jeg gerne vil vise det frem.
Og jeg vil også gerne se, om det sjove link virkede.
En hel masse a=href og piletegn og den slags.

Desuden, når det er det eneste, man får ud af at tage prøven,
og det kun kan bruges på en hjemmeside,
så lægger jeg den her.

Her kommer alligevel ingen, fordi WordPress er så stort,
så verdensomspændende, at man drukner i mængden.

Som en dråbe i havet.
En druknet dråbe, altså.
Vorherrebevares, det er jo et orgie!

Er I klare over, hvad dråberne går og laver med hinanden ude i oceanerne?!?
Fy og føj da! Skam! Og jeg består af 70 % vand!
Ikke underligt, at jeg ligger her og flyder…

6 kommentarer to “Bevis på, at intelligenstest laves af og for fjolser”

  1. Hovsa Says:

    Jah..Knud hvad betyder en høj IQ hvis ingen GIDER og læse hvad der står skrevet i denne STORE verden af en tankevækkende skrive sitre..det er ligesom, at finde en nål i en KÆMPE høstak.. Godt foråret er kommet og sommeren snart er lige om hjørnet..
    Hvorfor kommer jeg lige til at tænke på den lille fortælling ” Palle alene i hele verden” ;o)
    Ps. Håber du går og har det som en blomst der lige står for, at vise sine bedste farver i et strålende solskins bed, naturligvis det bedste sted at sætte sine rødder og lade sommertonerne lyde.. Det syder og bobler nej… ikke af gær..men lyden fra gril kullens knitren efter antændelsen … og bøffen er godt krydret for, at blive gennemstegt på risten en lun forårsdag..
    Det var lige en lille hilsen herfra.. og lidt VOLAPYK ;o)

    • knudsandbaek Says:

      Tak, og ja tak 🙂
      Jeg er netop gået i frø over Jobim, som springer ud til sommer 😀

  2. LilleQ Says:

    hvis man vil have læsere her må man lidt selv gøre ngoet for det.. bladre rundt i de mange andre blogge fx og lægge kommentarer hid og did hjælper også på det…

    i øvrigt gik jeg ud fra du havde slettet, sidst jeg “hørte” fra det knudske var de tnoget med bloggeri andetsteds

    og how goes?

    LilleQ

  3. LilleQ Says:

    læste dit indlæg der om asperger og intolerence.. kunne være interessant dialog, men orker ikke involvere mig og slet ikke som det kørte af sporret.. men du kan evt se mere her http://www.hjernekassen.dk/ og her http://www.aspergerdk.org/ og evt her http://ing.dk/artikel/72758-psykologer-asperger-er-et-ingenioersyndrom og så vil du se der er meget af den holisme du efterspørger… ligeledes er/kan det være vanskeligt at diagsnostisere forskellige hjernetilstande (så er de fleste vist dækket ind af både syndromer, liedelser, skader og hæmninger) der er/kan mange overlapninger og så er mennesker ikke ens og handler ikke ens og to personer med asperger er lgie så forskellige som du og jeg.

    sidst.. så er der stor forskel fra kommune til kommune i hvor mange med nok viden om forksellige lidelser der er.. og jeg tror i høj grad hunden ligger begravet der, hvis sagsbehandlere ikke har nok viden, vil de langt højere grad være tilbøjelige til at anbefale forkerte tilbud…

    LilleQ

    • knudsandbaek Says:

      Hjerner er som træer:
      de vokser, hvor der er lys.
      De sygner, hvor der er mørke.
      Og de kan ikke skrue
      udviklingen tilbage,
      så stammen kommer til
      at stå mere lige…
      😉

      Jeg tænker på fostertilstandens betydning osv.

Skriv et svar

