KS: Mere suppe senere…

Jeg sidder her på min amagerhylde og ponstaperer,
at uvirpeligheden er for pedelig.
Der er tamme duer i ræveburet,
og de dominerer stemningen på en mildt smagt flad,
fad men ikke bamse-måde.

Og så er det kludselig, at tigeren
falder ned i tigersalaten:
For-hævede. Jeg må køre splatten selv.

Jeg griber de firkantede tremmer med et yver,
Napoleon kunne have misundt mig, og tramper
et verbalt spor ind på skampjuteren.
Fraværende linje holder hele vejen til Rødekro.
Når først man har hamlet den rette mand op,
er der intet, der kan stoppe hans reaktion –
Bollerne er i kakkelovnen.

Stads-medisteren, for et stempel? Vaffel i kaffen?
Er han ikke lisså blomme-rådden som de andre pølser?
Var der ikke et par hop-i-vat-spritaler,
der fik for meget massageolie?

Fars-medisteren, Søren Far-Her-Er-Gået,
blev siddende med Sorteper, og nu er hans
håndværkere nok blevet varme og svampede.

Ind-til-grazions-medister-tabu-retten er
sikkert også meget farm og vugtig,
og i det hele taget trænger Faderburet
til en serie øs-udluftninger. Det var lummert
allerede i halvfimserne. Det må kraterne
snart kunne springe op og ryge en fed på.

Mere suppe senere.

Jeg sidder her på min amagerhylde og ponstaperer, at uvirpeligheden er for pedelig. Der er tamme duer i ræveburet, og de dominerer stemningen på en mildt smagt flad, fad men ikke bamse-måde. Og så er det kludselig, at tigeren falder ned i tigersalaten: For-hævede. Jeg må køre splatten selv.

Jeg griber de firkantede tremmer med et yver, Napoleon kunne have misundt mig, og tramper et verbalt spor ind på skampjuteren. Fraværende linje holder hele vejen til Rødekro. Når først man har hamlet den rette mand op, er der intet, der kan stoppe hans reaktion – Bollerne er lagt i ovenen.

Stads-medisteren, for et stempel? Hvaffen gaffen? Er han ikke lisså blomme-rådden som de andre pølser? Var der ikke et par hospivat-pritaler, der fik for meget massageolie? Fars-medisteren, Søren Far-Her Gåde, blev siddende med Sorteper, og nu er hans håndværkere nok blevet varme og svampede.

Ind-til-grations-medister-tabu-retten er sikkert også meget varm og fugtig, og i det hele taget trænger Fadeburet til en serie øs-udluftninger. Det var lummert allerede i halvfemserne. Det må kraterne snart kunne springe op og ryge en fed på.

Mere suppe senere.

Skriv et svar

