KS: I byen med en neglefil? I don’t think so!

Som det kan ses, er en neglefil af den afbilledede (-dededede) type
mere end syv (7) cm
(Centimeter=oversat hundrede meter, Centi= hundrede og meter= mål, gooooooooooooooooooooooooooooaaaaallll – på spansk)
lang……………………………….

Jeg rister min kasse (I rest my case).
Det giver sådan nogle gode taster
It gives such good taste…

 

PS Heller ikke dette indlæg er at finde på min nye blog,
da denne ikke fungerer optimalt
(Det lyder, som om jeg kunne vælge og vrage, og det kan jeg måske,
men jeg kan ikke oprette indlæg på flytte-bloggen, som den fra nu af
og til et ubekendt tidspunkt
hedder.

 

Pointen med indlægget er,
at en våbenlov, der fokuserer på knive,
kan være en meget god overgangsordning.

Men nu må vi alstå snart til at vågne op:
En strikkepind er op til 30 cm.
Hold øje med kvinder med hang til strikkeri!

Anhold folk med en forkærlighed for baseball.
Arrester alle bærere af  en tanke:
De kunne få den tanke at være FARLIGE!

Jeg glæder mig til døden.
Den er altings svar.
Døden er facit, så at sige.

Så er alt arbejde overstået,
og historien er færdig.
En historie om et menneske
i menneskelig historiefortællings regi.

Udenfor dette er alt det ukendte.

Hvis ikke jeg oplever det,
er verden død,
og det ser jeg ingen beviser for
anderswo.

 

Men hvor bliver så bevidstheden af?
Hvis ikke den er en egenskab ved stoffet,
forsvinder den jo til en egen verden….

Og hvis den ER en egenskab ved stoffet,
bør vi måske vise stoffet mere respekt?
Vi er jo trods alt, så vidt vi ved,
tilstede på stoffets nåde…

Skriv et svar

