Hej Verden!

Har oploadet blog fra Nationen.com, som snart lukker.

Desværre kun til et sted i maj.

Noget kiksede…

Arbejder på sagen.

17 kommentarer to “Hej Verden!”

  1. Mr WordPress Says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. LilleQ Says:

    Velkommen til.. har du andre spørgsmål kan det være jeg kan hjælpe.. du kan finde mig på http://lilleq.wordpress.com/

    i din backend kan du gemme de forskellige links på de blogge du følger med i, så behøver du ikke huske dem og så kommer de ud på forsiden så vi andre kan klikke på dem og udvide horisonten.

    Links gemmer du ved at klikke på links, tilføj/rediger links, skriv og gem.
    og husk klikke på apperance, klik så på widges.. der kan du vælge blogroll som dine links kommer til at ligge i.. lidt som jeg har på min blog

    LilleQ

  3. knudsandbaek Says:

    Tak! Det vil jeg gøre, når jeg får
    viklet min hjerne ind i den omgang 😉

  4. LilleQ Says:

    du spørger bare.. et eller andet sted i min kringlede hjerne er nogle lys opstået mht denne blog.

    Lidt skræmmende egentlig blondinegenet i betragtning 😉

    nå ja du kan vel regne ud hvordan jeg kan kontaktes går det helt galt… er ret sikker på de nødvendige oplysninger er tilstede, hvis.

    LilleQ

  5. LilleQ Says:

    Flytte tip. Problemer med flytte over får du besked om fejl. Så kan det være billederne på din blog der fylder for meget..

    er der ikke for mange så kan du måske eksportere dem fra din.nationenblog mediebibliotek og importere dem til den nye.. faktisk lige som der vises i billederne fra den hvor man klikker på nej, til at have en blog på wordpress. Bare husk logge ind og klik på værktøjer og importer.

    Bagefter kan du så følge den som vises på billederne.

    Virker det ikke.. slet hvis kun kan få dig selv til det alle billeder fra dit mediebibliotet og overfør så bloggen som vist

    …der er bla ældre herrer som har brug for en ung kvindes varme hånd 😉

    kopieret fra Psykoempaterens blog..

  6. knudsandbaek Says:

    Jeg vil prøve at gemme bloggen uden billeder og
    derpå ‘eksportere’ …
    – senere …
    😉
    – Tak 🙂

  7. knudsandbaek Says:

    Jeg kan også ane nogle muligheder her, som virker besnærende :mrgreen:

  8. knudsandbaek Says:

    Men jeg er lidt tekno-træt for tiden.

  9. LilleQ Says:

    her er flere muligheder og friere rammer…

    Er sikker på du finder rytmen også i tekno-tingen

  10. LilleQ Says:

    Du spurgte godt nok et andet sted.. men du jo kørt lidt tekno træt, så tænkte det vist er meget godt lægge det her også…så det er klar til når trækheden er fortrængt 😉

    Hygge med det

    Knud det er der hvor du bla skriver indlæg og rediger din blog…

    Der er noget som hedder dit administrationspanel.. der finder du værktøjet til at ændre på bloggen og værktøjet til at skrive indlæg osv.

    på min wordpress ligger “værktøjerne” i højre side emneopdelt og jeg kan klikke på emnerne, som så åbner sig og flere muligheder dukker op. min ser nogenlunde sådan her ud emneopdelt:

    kontrolpanel
    opgraderiner

    indlæg
    media
    links
    sider
    kommentarer
    ratings
    afstemninger

    apperance
    brugere
    værktøjer
    instillinger

    Når jeg klikker på links, åbner den sig og jeg får disse muligheder:
    rediger
    add new
    linkkategorier

    Hvis jeg vil tilføje et link til min blogroll så klikker jeg på add new. DEr kommer så nogle felter hvor det første felt skriver man navnet på bloggeren, det næste url adressen http://xxxxblog.com

    lidt længere nede kan man lægge linket i en kategori. til at begynde med hedder den blogroll og du kan sætte et kryds eller flueben der. NB husk gem.

    og så tilbage til adminpanel.

    Gider du ikke din blogroll hedder det, men vil ændre det evt fordi dine links har forskellig indhold og du ønsker gøre det tydeligt for andre.. så vælger du i LINKS at klikke på linkkategorier..der kan du tilføje de kategorier med de titler du vil.. husk gem og så tilbage til adminpanel.

    Vil du have dine links let tilgengelige fra din blogs forside for dig og dine læsere gør gå du sådan her, klik på:

    Apperance
    widges

    vælg blogroll og før over i den bar der hedde sidebar.. nb du flytter den ved venstreklikke på musen over den valgte widges, holde den nede og glider den med over og sådan flytter du rundt med de widges i sidebaren så du kan ligge dem i den rækkefølge du ønsker.

  11. LilleQ Says:

    her http://botd.wordpress.com/?lang=da
    ligger blogs of the day (danske) i en overskuelig oversigt.

    her http://botd.wordpress.com/top-posts/?lang=da
    igger top post og the day (danske) i en lige så overskuelig oversigt.

    begge dog uden visninger af seneste kommentarer.

  12. knudsandbaek Says:

    Tak.
    Stadig ikke i hopla til det,
    men det kommer snart…

  13. Hovsa Says:

    😀

  14. knudsandbaek Says:

    Så lykkedes det.
    De havde rettet fejlen efter 1. gang,
    men jeg klikkede på “blogger” i stedet for på “wordpress”,
    og derfor skete intet.

    Fejl 40.
    :mrgreen:

  15. knudsandbaek Says:

    Og dog.
    jeg kan se, at der er huller på flere uger!
    Æv, altsså.
    Gad vide om jeg ikke har fået ddet hele downloadet fra Nationenblog.dk…

  16. LilleQ Says:

    he he den der fejl 40…

    hmm måske du skulle prøve igen,hvis du vil have det hele med.. kan se du vist godt kan nå det.

    fejl 40 de er grumme for de har det med snige sig ind på en og lave bagholdsangreb…gad vide hvordan man for eftertiden kan undgå dem ?? ^^ :mrgreen:

  17. knudsandbaek Says:

    Tak for hjælpen, LilleQ.
    Og andre 🙂

Skriv et svar

