KS: Ubekendt

 

Ubekendt

 

 

Ikke bekendt

med kærlighed

må vænnes til sjov

ganske langsomt

 

Ikke bekendt

med samvittighed

må overhøre fare

lige pludselig

 

Ubekendt

med sund fornuft

må følge hvem som helst

der råber højest

 

Og ikke bekendt

med mig

må tro

at jeg er en idiot

 

Jeg ved det

 

 

5 kommentarer to “KS: Ubekendt”

  1. Piraten Says:

    Næh du, idioter formulerer sig ikke SÅ godt 😉

  2. Tagkatten Says:

    “Ubekendt
    med sund fornuft
    må følge hvem som helst
    der råber højest”

    Jaeh – SUK!

    Og svinger man kæppen over svinene, er det dem, der bliver ramt, der hyler.

  3. Otz Says:

    #2
    Hvem er svinene? Og er der overhovedet tale om dyr her?
    Godt skrevet Knud!

  4. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg var ovre på Karensminde.
    Der var gøgl og kræmmermarked og en masse mennesker,
    og pludselig kommer en mand kørende med en gris i en trillebør.
    Så siger Kenneth, som Finn og jeg snakker med:

    “Frem med svinet!”

    Så er dagen reddet 🙂

  5. Otz Says:

    Ok!

Skriv et svar

