KS: Hvor mange tanter ser du?

Ser du skøjteløberen, æslet og pigen med tørklædet?

Den åbne dør, den lukkede lever
-og hele armen?

Fortsætter det, længe efter at du har lettet dig,
eller er det “kun”, når du “kun” er dig selv?

7 kommentarer to “KS: Hvor mange tanter ser du?”

  1. Frejdig Says:

    Genialt, Knud. Intet mindre. 🙂

  2. Hovsa Says:

    Åh…hvis alle TanTerne skal med… så er der et større antal, end jeg lige kan regne ud 😀

  3. Hovsa Says:

    Er det GULV…ikke ved, at være en uddø race 🙂

  4. ankjer Says:

    De gulve er bare geniale.
    Det er jo ligesom at ligge i græsset og kigge op på skyerne på himlen bare omvendt. 🙂

  5. Tuna Says:

    Jeg har også et sådan fint gammelt terrazogulv på mit badeværelse, og du kan tro, jeg kan få øje på mange fantasifigurer i det gulv 😉
    Jeg tror det har noget med ens fantasi at gøre, og min hjerne spiller mig et puds der…..men flot er det, for jeg får øje på noget nyt hver gang jeg besøger mit toilet 😀

  6. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Det værste er, at hesten er forsvundet!
    😉

  7. COM Says:

    1

Skriv et svar

