KS: Leve imens? (Regn ingen)

 

Leve imens?

 

Endnu sejler min verden

blot jeg hvisker dit navn

Vil jeg kende den igen

hvis jeg finder kærlighedens havn?

 

Langt til søs, fordrukken

og fortabt i verdens fart

og glemt mig selv endda

når jeg til tider har det rart.

 

Fjern har altid kærligheden

været for mit syn

de sagde jo jeg bare

sku vente på et lyn..

 

Så står jeg her og venter

mens regn ingen siler ned

jeg øver hver en sætning

og programmet bliver ved.

 

Hver gang jeg går på lokum

tænker jeg på min licens

nu er der sgu reklamer,

sku’ man leve lidt imens?

Skriv et svar

