KS har opdaget Ottomatens forunderlige undersættelser

5 kommentarer to “KS har opdaget Ottomatens forunderlige undersættelser”

  1. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg syntes, jeg ville gøre reklame for et billigt grin af de helt store – i min lille verden 🙂

  2. PsykoemPaten Says:

    Har du set den her: http://www.youtube.com/watch?v=fBv_TrzFUss

    Ps. jeg havde holdt fast i nutiden, og ændret ville i stedet 😉

  3. Dane Says:

    Fint grin at stå op til. Selv pinsesolen danser med. ;-:

  4. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    # 2 Den var også god 😀

  5. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg har lige set Benny Bilsælger igen.
    Den er altså forunderlig.
    Det er en slags absurd poesi,
    som synes at passe med billederne.
    Ottomatens bedste?
    Jeg har ikke set så mange ‘mat’er’…

Skriv et svar

