KS: fremtidens sejre

 

 

 

 

 

 

fremtidens sejre

 

 

 

måske vokser jeg mig aldrig fra mig

måske er jeg sådan hele mit liv

måske er alle andre ligeledes

fanget i de spor de har trådt

 

og gudinden kommer aldrig til at elske

fordi hun er græsk

og englen vil aldrig blive forstået

fordi vi er på græs

 

på herrens mark

solgt til euro-lakrids

og målt med konkurrencens undskyldning

 

måske vil han aldrig glemme

sin drøm om storhed

 

hans forelskelse er fremtidens sejre

 

måske vil vi aldrig leve i nuet,

men det er sgu fordi

vi klamrer os til undskyldninger

vi er blevet ét med et sprog

der bortforklarer vores sjæl

 

måske er der noget vi har misforstået

 

 

Skriv et svar

