KS: Sex lige på grænsen af rum/tid-konto-nuet

 

Jeg må snart logge af.

Jeg har det her forhold til min krop:
Nogle ganger forlanger den for meget af mig,

andre gange omvendt.

 

Men jeg har taget fusen på min krop

én gang for alle,

Jeg har fundet dens svage punkt.

 

Og om et øjeblik logger jeg af

for at prikke til netop

mit svageste punkt.

 

Snart vil jeg være for en stund,

dér hvor kun kødet eksisterer.

Og siden,

siden er jeg her igen.

Hvor er jeg uden dig?

Ingen kommentarer to “KS: Sex lige på grænsen af rum/tid-konto-nuet”

  1. Otz Says:

    Hvad gjorde Sokrates?

  2. .. Says:

    #1

    Øh tog han ikke gift :mrgreen: Ja han blev vist dømt til at tage Skarntyde, eller noget i den stil, men det håbe jeg da ikke Knud gør :mrgreen:

    Cheers B:o)

  3. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Sokrates brugte venstre hånd…

  4. Otz Says:

    Ha ha

Skriv et svar

