KS: Intet i vejen for alt

 

Lyset blænder mine øjne.

Støj runger i mine ører

og min næse opfanger fæle ting.

 

Min hånd blokerer for mit indsigt

mine tænder er i vejen for et kys

min krop står mellem mig og verden

og spærrer vejen til den elskede.

 

Min tanke holder mig hen med bange anelser

og længselsfulde minder

min vilje fører mig steder hen, jeg aldrig gider komme

min kærlighed forfører mig i ulykke

ja, hele min eksistens er en hindring for min frihed.

 

Men min frihed skræmmer livet af mig,

så det gør ingenting.

 

Ingenting står i vejen for

at jeg finder mig i livet alligevel.

 

Faktisk finder jeg mig så meget i livet,

at jeg først til allersidst

finder mig i døden.

 

Derefter er der intet i vejen.

Ingen kommentarer to “KS: Intet i vejen for alt”

  1. belladotte Says:

    ja der var ingen der lovet os at livet var nemt 🙂 ellers ville vi nok kede os ….

Skriv et svar

