KS: At negle den

 

At negle den

 

Jeg kommer fra en verden af støv

Og nu vil alverden have mig til at rydde op

Al den stress gør mig syg

Men de siger det er det støv jeg er kommet af

der gør mig syg

 

Nu har de godt nok fundet en sammenhæng

mellem stress og immunforsvar

Men de bliver sgu ved at stresse mig

med deres sterile ideer om hvordan jeg skal leve

og hvem jeg skal være

i det hele taget

 

Men jeg har efterhånden fundet ud af

at de ikke ved det selv

Det eneste de har gang i

er en overvældende

underliggende rædsel som de fandeme selv har skabt

 

Og jeg med. Jeg er ingen undtagelse

jeg har bare lige klippet mine negle

og så syntes jeg i skulle have det at vide

Ingen kommentarer to “KS: At negle den”

  1. Otz Says:

    Hej Knud.
    Du havde et meget langt digt på min samlejeattest, komm 3! Der blev pludselig slettet! Ikke af mig!
    Ellers fortsat god aften, og fortsæt dit fede skriveri.

Skriv et svar

