KS: Hjælp! Kan ikke markere tekst med mus!

Og jeg skal højreklikke for at få cursoren fra overskrift-linjen og ned i teksvinduet, hvor jeg så ikke engang kan bruge musen til at flytte cursoren rundt.

Jeg har bare en “hånd”, som om alle hjemmesider var PDF!

Så kan jeg klikke på siden og trække den op eller ned. Men jeg kan ikke klikke på teksten og markere et stykke af den!

Er det én eller anden service-funktion, jeg har aktiveret ved at trykke på en taste-kombination, eller har jeg fået en led lille virus?

Hvis nogen kender til problemet, må de meget gerne skrive et par linjer om det!

Og nu: Godnat 🙂

Ingen kommentarer to “KS: Hjælp! Kan ikke markere tekst med mus!”

  1. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Og hvad er svip for noget?

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    OK, JEG HAR FUNDET UD AF DET!
    Jeg fandt en knap i øverste højre hjørne af Internet Explorer. Den lignede en hånd.
    Den var slået til, og nu er den slået fra.
    Jeg tror liige jeg vil huske den knap 😉

  3. Disciplen Says:

    Du må dreje den en knap!!

    Er du på facebook, det er sjaw, alle bloggerne står frem med deres rigtige navne, så man ikke ved hvem er hvem. Så har man sin profil og kan lægge sin yndlingsmusik ind.
    Man kan osse få en masse venner 7 ud af otte af mine, er fra bloggen, det er sjaw.

    For dig vil det være en gevinst fordi der er millioner af folk med en dårlig musiksmag!!

    😆

  4. Danerland Says:

    Knud Indlæg.

    Jeg elsker når du skriver uforståeligt !
    Så hvad fanden snakker du om ?
    Tror du det er teknikhjørnet for anvancerede puter nørder. ?

    Jeg kan tænde og slukke for dyret.
    Men ellsss….
    Tag og skift batterier på musen.

    Du får en regning med morgen posten. ( Hvis i har sårn`en ) *gg*

  5. fillefutten Says:

    PDF? Så er der en funktion, den befinder sig oppe i menu linjen og du kan højreklikke og vælge “select tool” – hvis dette svar slet ikke er det du spørger om – så var det bare for at se om du var vågen :mrgreen:

  6. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    # 3 Det må lige være et marked for mig, jeg laver dårlig musik 😀

    #4 (Jeg har kun en post-modernist)

    # 5 Jamen… – jeg har fundet ud af det. Man vågner om morgenen. Så er man vågen.
    Men hvis jeg glemmer det igen, så kigger jeg bare her :mrgreen:

Skriv et svar

