KS: You Naomi

 

Naomi, navnet flintrer

i favnende femtenåriges sind

som sommerfugle i FM

Jay-Lo’s vidunderlige røv

 

Ja, dette skal handle om Jennifer Lopez’

vidunderlige røv!!

 

I min barndom har jeg kendt den lidt større numse,

og den har forlenet mit liv med

kammeratlighedens vægtløse ynde!

 

Det er i virkeligheden dér,

jeg vil have dig skat!

 

Ikke skjult bag smarte manøvrer,

der kan pudse dig vel

og gøre verden glad i et sekund,

skønt det ikke ville gøre ondt?

 

Tyra Banks come and get my fantasy!

Jeg vil sikkert gemme mindet om min til himmelen!

Men hvem som helt kan vinde nuet!

Skriv et svar

