KS: Ni Steder

 

Ni Steder

 

 

Jeg er alle de steder jeg har været

de er aftrykt i mig

 

Det er alle de ting det har været

fortiden er grunden til nu

 

Var jeg ikke hvorfor

blev jeg aldrig fordi

 

Hvem er det hvad

jeg har set hvor hvornår

 

Nu er det da

jeg kalder på

 

Tråden er tusind tråde

tråden ser sig ikke som spind

 

Tiden er gået det er på tide

at gå og det går jo nok

med tiden

 

Inden længe ender det

som ligger før en begyndelse

 

Intet forsvinder undtagen

illusionen om intet

Skriv et svar

