KS: Fem år

 

jeg var fem år

min far kom ind og sagde godnat

det gjorde han tit

alligevel blev jeg så glad

Ingen kommentarer to “KS: Fem år”

  1. nalk Says:

    Livet er simplere, når man er lille.

    http://www.youtube.com/watch?v=uzGx_XzxDeM 🙂

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Det var satans! Country-musik der er til at holde ud!
    Tak for kaffe! Den vil jeg høre igen – ja, den vil jeg sgu lære at spille!
    En smuk lille sang!

  3. ankjer Says:

    Skøn sang og sikke en fløjlsstemme. Blev helt drømmende. 🙂

  4. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Og en underfundig tekst 😉

  5. Hovsa Says:

    #1
    Hold op hvor en behagelig sangstemme han her … og hans blide guitar spil… kan man godt lytte til nogle timer i træk 😀

  6. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Don Williams, ukendt for mig, indtil Nalks link viste mig vejen 😉
    Har lært sangen 🙂

Skriv et svar

