KS: Guldet har været der hele tiden

 

Guldet har været der hele tiden

Hjertets fallit

ved fantasiens impuls

har fortalt os det:

 

Du kan ikke elske mig, ved at elske mig,

det vil uvægerligt ende med,

at du tror, jeg er dig.

 

Du må elske mig

ved at lege med mig,

hvor svært kan det være!

 

Skal vi lege?

 

Des-fleurs

Ingen kommentarer to “KS: Guldet har været der hele tiden”

  1. Hovsa Says:

    Dette billede, kunne godt forstille, længsel efter forår.. der mangler bare, den gule klat i midten 😉

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Redaktøren kom ud for en akut lammelse i hjernen – og leveren 😉

Skriv et svar

