KS: Jo.

 

mit liv

og hvad har jeg lært

og hvad skal jeg bruge det til

nu da jeg elsker dig

 

tiden

er gået hen og blevet stående

i mit billede af den

skønt den var en fjerdragt af muligheder

 

og kærligheden

er blevet et begreb

bare jeg var barn igen

og vidste hvad det ville sige

 

så kunne jeg høre det

og give det videre

men sproget kommer ustandselig i vejen

og fortæller sin egen virkelighed

 

og jeg er for længst stået af

det kan ikke være rigtigt

alle disse ord jeg har skrevet

kan ikke være helt ved siden af?

 

Jo.

Ingen kommentarer to “KS: Jo.”

  1. Knud Sandbæk Nielsen Says:

  2. Hovsa Says:

    Ja, Jo, tja, sådan kan man jo også skrive det 😉

  3. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Hvis sproget ramte rigtigt for en gangs skyld, ville der ikke være mere at sige 😉

Skriv et svar

