KS: Hvis Du Elsker Hende

 

Hvis du elsker hende,

elsker jeg dig.

 

Hvis hun elsker dig,

elsker jeg dig.

 

Hvis Jeg elsker hende,

elsker hun dig.

 

Hvis du elsker hende,

elsker hun mig.

 

Kom, lad os elske hende!

Ingen kommentarer to “KS: Hvis Du Elsker Hende”

  1. Hovsa Says:

    Er det en svigermor du her fortæller, at du elsker 😉

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Nej, det er min fætter 😉

  3. Hovsa Says:

    😀

  4. Peter Says:

    Øh – kinky!

    🙂

    P.

  5. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Bare rolig, min fætter er skam ikke bøsse :mrgreen:

Skriv et svar

