KS: Gyserminuttet

 

Jeg så dig på gaden idag

fulgte efter dig hjem

ventede under din seng

 

Og da du sov

kravlede jeg ind

i munden på dig

og ned i maven

hvor jeg blev opløst

 

I morgen skider du mig ud

med en flyder fuld af fibre

og en lille smule blod

 

Til den tid vil jeg vide

om du smagte godt

fordi jeg er en lort

Ingen kommentarer to “KS: Gyserminuttet”

  1. Bjorgit Says:

    MILDE MOSES :mrgreen:

  2. Pateren Says:

    HERRE JEMENI 😉

    En yderst SKRÆMT Pater;-) uha uha

  3. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Ok Bizar-minuttet, så!
    -jeg kan jo ikke bruge kinky-bizar, det er ikke mit varemærke…
    😉

  4. Tagkatten Says:

    Var det et uddrag af “Mit liv somm loppe”?

    Spoooooky…………………………..

  5. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Måske snarere som bændelorm ?

Skriv et svar

