KS: Den indsatte

jeg satte mig ind i en sætning så lang
at jeg næsten tabte syntaksen
jeg legede lidt med et ord fra en sang
og et par metaforer af slagsen

det ene ord tog det andet og snart
havde jeg glemt luften og vandet
nu taler jeg flydende fravær og flugt
og et ord for at være dannet

Ingen kommentarer to “KS: Den indsatte”

  1. Danerland Says:

    Nu skal du passe på – DU.
    Banjofamilien sletter ord og sætninger de ikke forstår.
    Så ikke noget med lange ord og sætninger.

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Hosmghardekunslettet2kommentarerjegvedikkehvadjeggørforkert

    Banjofamiljen har måske glemt mig?

  3. Danerland Says:

    2 #

    Nu har jeg en stor og bred fanskare ( udenfor bloggen ), som muntrer sig med, at tippe de seksfingrede om mine skriblerier.
    Jeg går ud fra, at de har en stor bred knap, som kan rammes med de store krogede Hill Billy fingre, som automatisk sletter, hvad der er tippet.
    De kan ihvertfald umuligt have læst hvad der står, for der er ikke en eneste overtrædelse af de gældnende regler.

    Nem ecnatepmokni rah negni resnærg soh neilimafojnaB.

  4. Lipast Says:

    #4
    Så tro da faen jeg ikke længer kan finde din kusse 😉

  5. Mig Says:

    rUUUUl bølger RuuuuL 😉

    Andiman! du husker lige, at der skal skum til.. et mesterværk ik’

  6. Andiman Says:

    Jeg er slet ikke slettet, nu har jeg lavet en ny blog, men ikke et ord om glatbarberede mænd!

    🙂

  7. Mig Says:

    #7
    Såh… prøv med lidt skuuuuum og velkommen for you returne 😉

  8. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Under krigen/besættelsen lavede folk muntre sange om f.x. svaler om foråret (britiske bombefly) o. lign.

    Slaverne i sydstaterne havde i en periode et kodesprog, der gjorde det muligt for dem at anvise vejen til nordstaterne. De kunne beskrive en flugtrute ved at synge om de fire årstider.

    Hvis en række sure æbler på en gren skulle falde ned til solsortene,
    må man håbe de modner i lyset fra den lave efterårssol.

    Det skulle så betyde, at Svend Auken og Willy Søvndal har drukket
    rødvin for statens penge i en taxi, der kørte 180 for at nå flyet
    til Havana.

    Smart, ikke? Kodesprog!

    Så lad os se, om hunden sætter sig ned og skider,
    eller om den fanger haren 😉

Skriv et svar

